چرا ماشین ظرفشویی ارور می دهد؟
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فصل و آدرس fasl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 22
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 12
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 2023
:: بازدید سال : 10096
:: بازدید کلی : 20167
چرا ماشین ظرفشویی ارور می دهد؟


چرا ماشین ظرفشویی ارور می دهد؟ پیشرفت دنیای امروز منجر به ایجاد ابزار و وسایل مختلفی شده است که زندگی مردم را آسان می کند. ماشین لباسشویی یکی از انواع لوازم خانگی است که به آن کمکی در آشپزخانه می گویند. ماشین ظرفشویی، اگر ساده باشد، می تواند مانند سایر لوازم خانگی خراب شود. استفاده صحیح و نگهداری منظم می تواند تا حد زیادی از خراب شدن انواع لوازم خانگی جلوگیری کند.

اگر هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی این سوال را نیز در ذهن دارید: چرا ماشین ظرفشویی خطا می دهد؟ سعی می کنیم در این مقاله به سوال شما پاسخ دهیم.

چرا ماشین ظرفشویی خطا می کند؟ دلایل را  با هم در خدمات پس از فروش بوش بررسی می کنیم.


خطا در ماشین ظرفشویی ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. ماشین ظرفشویی جدید با صفحه نمایش می تواند در یافتن علت خطا بسیار مفید باشد. ماشین‌های ظرفشویی در مدل‌ها و ساخت‌های مختلف از کدهای مختلفی برای گزارش خطاهای ماشین استفاده می‌کنند. کدهای خطای مختلف در هر دستگاه نشان دهنده مشکل در فرآیند شستشو یا عدم کارکرد بخشی از آن است. اکثر ماشین‌های ظرفشویی یک دفترچه راهنما در جعبه دارند که علت و معنای هر کد خطا در دستگاه را توضیح می‌دهد. با بررسی این راهنما می توانید علت خطای ماشین ظرفشویی را پیدا کنید.

رایج ترین اشتباهات در تعمیر ظرفشویی بوش


ممکن است به هر دلیلی به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی دسترسی نداشته باشید یا نتوانید کد مورد نظر خود را در دفترچه راهنما پیدا کنید. در این قسمت دلایل ارور ماشین لباسشویی سامسونگ و اسنووا را نشان می دهیم. خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ شامل موارد زیر است:

TE1: خطای TE1 مربوط به عملکرد ترموستات و سیم کشی آن است. برای بررسی بهتر ترموستات می توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

خطای SE: تخلیه نادرست دستگاه دلیل این خطا است. بخش هایی که باید برای این خطا بررسی کنید عبارتند از: پمپ تخلیه، لوله های ورودی و خروجی و شیلنگ.

خطای HE: خرابی المنت بخاری ماشین ظرفشویی علت این خطا است. برای بررسی بهتر ابتدا دستگاه را از برق بکشید و سپس سیم کشی المنت را بررسی کنید.

خطای OE: در صورتی که میزان آب ورودی به ماشین ظرفشویی بیش از حد معمول باشد این ارور ایجاد می شود. برای رفع آن باید شیر ورودی و برد اصلی دستگاه را بررسی کنید.

خطای 4E1: خطای 4E1 به دلیل دمای غیرعادی آب رخ می دهد. عیب یابی: باید دمای آب و صحت ترموستات را بررسی کنید. دمای آب باید زیر 50 درجه سانتیگراد باشد.

ارور 4E: ارور 4E به این معنی است که آب به دستگاه نمی رسد. برای رفع این خطا، شیر قطع، شیر آب دستگاه و اتصالات شیر ​​را بررسی کنید و در صورت لزوم قطعه مناسب را تعمیر یا تعویض کنید.

ماشین ظرفشویی اسنووا یکی از محبوب ترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار است. رایج ترین خطاهای ماشین ظرفشویی عبارتند از:

کد سی دی. پس از اتمام عملیات شستشو، ماشین ظرفشویی این کد را در حالی که دستگاه خنک می شود نمایش می دهد. ممکن است زمان و حتی 4 ساعت طول بکشد تا دستگاه خنک شود.

کد EO: در صورتی که دستگاه قادر به تخلیه نباشد با نمایش این ارور مشکل را به کاربر اطلاع می دهد. برای رفع این خطا؛ بررسی سلامت و تمیزی فیلترها، لوله ها و پمپ های تخلیه ضروری است.



تعداد بازدید از این مطلب: 3372
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : fasl56
تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید